Politica de Retur
Orice reclamatie privind starea produselor livrate catre clienți va fi adusa la cunostinta firmei noastre in maximum 72 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la hello@accesoriipetreceri.ro , urmand ca societatea noastra sa o solutioneze. In cazul in care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectata pe parcursul livrarii, clientul poate cere returnarea sumelor incasate deja de SC Atzu Events & Gifts Srl, dar nu si despagubiri suplimentare. Valoarea maxima a obligatiilor companiei noastre fata de orice client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui colet/produs este valoarea sumei incasate de la client pentru respectiva comanda.
In cazul in care v-ati razgandit asupra achizitiei facute de pe site, ne puteti returna pachetul in termen de 30 zile si veti primi banii inapoi, cu conditia ca pachetul sa fie in aceeasi conditie in care l-ati primit. Plata returnarii pachetului revine clientului, urmand ca SC Atzu Events & Gifts Srl sa restituie clientului contravaloarea produselor returnate, dupa ce constata ca acestea sunt in starea in care au fost expediate.
Daca ai optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ai returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii, mai putin contravaloarea transportului, in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ai platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul tau in maxim 14 zile calendaristice.
Legea mai prevede si faptul ca nu pot fi denuntate unilateral contractele de furnizare a unor produse care prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid (OUG 130/2000 art. 10 lit. c). Astfel, produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, in ambalajul original (inclusiv folia protectoare daca aceasta exista), cu toate accesoriile/consumabilele aferente, fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum, atat in cazul produsului cat si ale accesoriilor/consumabilelor ce il insotesc, cu etichetele intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, instructiuni, etc.).
La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai sus mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care contin produse in alta stare decat cea in care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificata in prealabil, precum si cele care contin produse deteriorate in timpul transportului ca urmare a ambalarii necorespunzatoare. Prin exceptie de la conditiile de mai sus, doar in cazul in care produsele livrate nu sunt conforme specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului sau prezinta vicii de fabricatie in primele 24 ore de la receptie, returnarea se poate face pe cheltuiala sa de catre SC Atzu Events & Gifts Srl, clientul putand opta pentru inlocuirea produselor sau restituirea imediata a valorii lor. Regulile privind restituirea in starea originala a produselor se aplica, cu exceptia situatiilor in care viciile de fabricatie s-au constatat dupa desigilarea produselor.
Marime nepotrivita
In majoritatea cazurilor, produsele care nu ti se potrivesc ca marime pot fi inlocuite cu un produs identic, acelasi model si aceleasi detalii, insa pe marimea solicitata de tine, o marime in plus sau in minus. In aceasta situatie nu se aplica restituirea contravalorii produselor. Returul pentru inlocuirea marimii este acceptat o singura data. Nu se inlocuiesc produsele dintr-un model cu produse din alt model. Totusi, in anumite situatii, ne rezervam dreptul de a refuza inlocuirea produselor care nu se potrivesc ca marime, conform OUG 130/2000 art. 10 lit. c).
Daca doriti sa schimbi produsul cu o alta culoare/marime, va rugam sa ne contactati in prealabil prin email la adresa hello@accesoriipetreceri.ro, in care veti specifica numarul comenzii, numele dvs si produsul pe care il doriti la schimb. Orice schimb de produs se poate face doar in limita stocului disponibil.